Webáruház audit
A nem megfelelően kialakított webáruházak esetében a legprofibb marketing aktivitások sem hoznak eredményt. Több mint 100 kisebb-nagyobb webáruház összetevőn múlhat sikered. Kiváló webshop = növekvő profit. Ebben segítünk.
Miért olyan fontos a kiválóan működő webáruház?
➀ Kiemelkedni az egyformaságból
Magyarországon ma több mint 30.000 webáruház működik. Közülük kell a Tiednek más lenni, kiemelkedni.
➁ Költség csökkentés
Bármilyen marketing aktivitást is végzel, elengedhetetlen, hogy a bejövő látogatók minél nagyobb része vásárlóddá váljon. Minden bejövő látogatód pénzbe került,nem mindegy, milyen élmény fogadja és hogyan lesz belőlük vásárló.
➂ Bevétel emelkedés
Minden észre nem vett hiba, kényelmetlen, vagy lassú működés, hibás árazás vevővesztést okoz. A hibátlan webáruház csökkenti ezeket, ezáltal több bevételt termel számodra.
➃ Márka erősödik
A jó, megbízható, professzionális webáruházaknak erős márkaépítő hatása van és könnyebben az üzletágad élmezőnyébe kerülhetsz.
Mit vizsgálunk webáruház audit során?
Az alábbi területeken több mint 100 elemet vizsgálunk együttesen és rendkívül mély, alapos, működő példákkal illusztrált anyag lesz az eredménye!
✔ A kirakat
Kellően bizalomépítő-e a webáruhazád főoldala, és a webshop tartalmaz-e minden olyan elemet, amivel a látogatóid elkezdenek bízni benned és a termékeidben/szolgáltatásaidban?
✔ Vásárlási útvonal
A látogatóból a lehető leghatékonyabban lesz-e elégedett vásárló? Végignézzük (és mérjük) és a vásárlási útvonalat egészen a termékadatlaptól a kosárba helyezésig. Ha ezen az útvonalon nem stimmel minden, rengetegen fognak lemorzsoldóni!
✔ Kosár és fizetési folyamat
✔ Utógondozás
A visszatérő és elégedett vásárló nagyon fontos. Ha egyszer már megdolgoztál a bizalomért, ne veszítsd el ezeket. Elemezzük, hogy minden olyan eszközt használ-e a webáruházad, amivel lojális vásárlói bázist lehet építeni.
✔ Technikai hibák
A legjobb webshop sem termel eredményt, ha a működése technikai szempontból hibákat rejt. Lassú oldal, elakadó vásárlási folyamat, nem működő gombok…Auditunk a rejtett hibák feltárására is kiterjed.
✔ SEO hibák
Keresőoptimalizáláshoz szükséges elemek rendben vannak-e? A legjobb SEO stratégia sem hoz eredményt, amennyiben a weboldal alapvető elemei nincsenek helyesen beállítva.
✔ USP hibák
A webes értékesítés egyik legfontosabb része, hogy a USP (Unique Selling Point)-k legyenek rendben, ezekkel tudod magad megkülönböztetni a vetélytársaidtól. Ha nem tudod, pontosan mik a USP-k, és mitől jó egy USP, sürgősen vedd fel velünk a kapcsolatot, mert ezek nélkül nehéz lesz!
✔ Marketing eszközök
Ha minden rendben van, de a marketing eszközök nem jól működnek, vagy nincsenek egymással is összehangolva, gyengébbek lesznek az eredmények. Ezeket is megvizsgáljuk és segítünk beállítani, ha szükséges.
Miért mi auditáljuk a webáruházad?
➜ Több mint 100 webáruház
Több mint 100 webáruházat sikerült optimalizálni az elmúlt néhány évben. Forgalmuk éves szinten több milliárd forint. Itt láthatsz ügyfeleinkből néhányat. Valószínűleg Neked is tudunk segíteni.
➜ 15 éves e-kereskedelmi múlt
Nemcsak szolgáltatói, hanem üzemeltetői, tulajdonosi oldalról is széleskörű e-commerce tapasztalattal rendelkezünk. Mindent láttunk, ami az e-kereskedelemben előfordulhat, sok jó és rossz tapasztalatból szedtük össze tapasztalatainkat.
➜ Marketing+Üzlet+Informatika=PROFIT
➜ Költséghatékonyág
A jó audit olyan mint a fogorvos 🙂 Soha nem hiányzik, mindig akkor kell, ha valami nem jól megy, vagy mehetne jobban is és komolyan véve nem olcsó 🙂
Igyekszünk olyan hozzáadott értéket teremteni, hogy ne fájjon, illetve adott körülmények esetén még ingyenes is lehet 🙂
Adlogic audit – hogyan néz ki a folyamat?
1. LÉPÉS
Első konzultáció
Felmérjük az igényeid, tűpontosan ismertetjük a folyamatot és szerződéskötés után hozzálátunk a feladathoz.
2. LÉPÉS
Az audit folyamata
A kivitelezés teljeskörű audit esetén 2 hét. Szükség esetén konzultálunk és kérdezünk.
3. LÉPÉS
Végeredmény bemutatása
A leszállítandó anyag egy nagyon hosszú és részletes dokumentum, amiben az összes, több mint 100 elem részletes analízise megtalálható.
A javaslatokat, hibákat súlyozzuk és fontossági sorrendbe helyezzük, hogy a kivitelezést könnyebb legyen megtervezned.
Egy ilyen mennyiségű anyag sokszor emészthetetlen, ezért a záró prezentációban nagyjából 2 órás időtartamban közösen végigmegyünk rajta, hogy minden részlet érthető legyen!
4. LÉPÉS
Utókövetés, tanácsadás, kivitelezés
Válaszolunk a felmerülő kérdéseidre, a felmerült hibák megoldására – amennyiben igényled – teszünk javaslatot, és ha szükséges, ellenőrizzük a végeredményt.