Google Ads hirdetéskezelés
Kiváló megtérülésre optimalizált, költséghatékony - akár sikerdíjas - Google hirdetéskezelés.
A Google Ads hirdetések előnyei
➀ Célzott hirdetések
A Google Ads lehetőséget biztosít arra, hogy hirdetéseket pontosan azoknak a felhasználóknak jelenítsünk meg, akik már érdeklődnek a termékek vagy szolgáltatások iránt. Így növelhető a konverziós arány, azaz az egyik leghatékonyabb bevétel termelő eszköz.➁ Azonnali eredmények:
Gyorsan beállíthatók, és a hirdetések azonnal elkezdenek megjelenni, ami azonnali forgalmat és potenciális ügyfeleket eredményez.
➂ Pontosan mérhető eredmények:
Minden hirdetési aktivitás pontosan nyomon követhető, beleértve a kattintásokat, konverziókat, ROAS-t (Return Of Advertisement Spending) és a ROI-t (Return on Investment). Így pontos képet kaphatunk arról, mennyire hatékony a kampány.➃ Költséghatékonyság:
A Google Ads lehetővé teszi a költségek szoros ellenőrzését, beleértve a napi költségkeretek beállítását és a CPC (kattintásonkénti költség) szabályozását. Így a hirdetések költsége könnyen igazítható a rendelkezésre álló költségkerethez.➄ Széleskörű elérés
A Google az egyik legnagyobb keresőmotor a világon, így a hirdetések széles célközönséget érhetnek el. A hirdetések tovább megjelenhetnek a Google partneroldalain is, további potenciális ügyfeleket vonzva.➅ Rugalmas hirdetési lehetőségek:
A Google Ads különböző típusú hirdetési lehetőségeket kínál, beleértve a szöveges hirdetéseket, vizuális hirdetéseket, videóhirdetéseket és vásárlási hirdetéseket. Lentebb részletesebben is kifejtjük a leggyakoribb hirdetési típusokat, még részletesebb információkért lépj kapcsolatba velünk!➆ Folyamatos optimalizálás
A Google Ads kampányokat folyamatosan optimalizálni lehet a teljesítmény alapján, lehetőséget biztosítva a hirdetések finomhangolására és hatékonyságuk növelésére.➇ Mobilbarát hirdetések
A Google Ads kiválóan működik mobil eszközökön, ami különösen fontos, mivel egyre többen használják a mobiltelefonjukat vásárlásra és információkeresésre.Miért éri meg velünk dolgoznod?
✔ Óriási tapasztalat az e-kereskedelemben.
Több mint 80 webáruház Google hirdetéseit kezeljük, köztük igazán elismert áruházakét is! Nézd meg őket itt!
✔ Üzleti szempontok alapján kezeljük hirdetéseid!
Kattintás számok, megjelenések és oldallátogatások helyett megtérülésre, bevételre és profitra összpontosítunk!
✔ Mindig lesz szakértő, akivel tudsz egyeztetni!
Sok kiváló munkatársunk van, nem fordulhat elő, hogy nem éred el a kampányaiddal foglalkozó szakembert éppen a legfontosabb pillanatban 🙂
✔ Sikerdíj? Garancia!
Sok marketinges cég nem mer sikerdíjas megoldásokban gondolkodni, illetve nem tud garantálni semmit. Mi nem így működünk, jelentkezz egy beszélgetésre és elmagyarázzuk.
✔ Naprakész tudás
Google minősített munkatársaink vannak, és folyamatosan találkozhatsz velünk a legismertebb konferenciánkon, tudásunk naprakész!
✔ Átfogó (holisztikus) szemlélet
Soha nem a Google hirdetéseit önmagában értékeljük, hanem olyan összefüggéseket is kimutatunk, ami más marketing területen segíthet Neked!
✔ Automatizmus
Erről sokan beszélnek, mi csináljuk is 🙂 Olyan termékstatisztikákat, döntést támogató automatizmusokat használunk, amit nem sok helyen láthattál!
A Google hirdetések alapvető fajtái:
➜ Shopping kampányok
➜ Keresési kampányok
Szöveges hirdetéseket jelenítenek meg a Google keresési találatai között, amikor valaki a kulcsszavaidra keres. Akkor a leghatékonyabb, ha a célod az, hogy a keresési szándék alapján érdeklődő felhasználók azonnal elérjék az ajánlatodat, például egy terméket vagy szolgáltatást keresnek.➜ Display kampányok
Vizuális hirdetéseket (képek, bannerek) jelenít meg a Google Display Hálózaton, amely weboldalak, alkalmazások és YouTube csatornák széles hálózatát fedi le. Hatékony brandépítésre, figyelemfelkeltésre, és új közönség elérésére➜ Performance Max kampányok
Automatizált kampánytípus, amely lehetővé teszi, hogy minden Google felületen megjelenjenek a hirdetések (keresés, display, YouTube, Gmail, Discovery). Különösen akkor hasznos, ha szeretnél minél több felületet lefedni egyetlen kampány alatt, és maximális konverzióra törekszel a Google optimalizációs megoldásain keresztül.➜ Demand Gen kampányok
Arra szolgálnak, hogy az érdeklődést és a vásárlási szándékot előidézzék a potenciális ügyfelek körében, még mielőtt azok aktívan keresnének egy terméket vagy szolgáltatást. A Google AI segítségével a kampány képes és videóhirdetései optimálisan, több felületen jelenhetnek megA hirdetéskezelés lépései
1
1 lépés
Első konzultáció
A konzultáció során megismerjük a vállalkozásod általánosságban, céljaidat, ajánlataidat és az elvárásaidat, majd ezeket kielemezve, megállapítjuk, mi lenne az a stratégia, amivel és ahogyan el tudnák érni céljaidat.
2
2. lépés
Akkreditált kampánymenedzser
Minden ügyfelünk egy elkötelezett és hozzáértő kampánymanedzser kollégával kerül szorosabb kapcsolatba, akivel kijelölik a megfelelő KPI-ket és a vállalkozás szűkebb, operatív céljait.
3
3. lépés
Hirdetéskezelés
A kijelölt kampánymenedzserrel létrehozzátok közösen a hirdetések létrehozásához és elemzéséhez szükséges fiókokat. Ezután kialakítjuk a megbeszéltek és saját sztenderdjeink szerint a kampánystruktúrákat. Kampányaid teljesítményét folyamatosan nyomonkövetjük és monitorozzuk.
4
4. lépés
Egyedi riportok és teljesítmény elemzés
Havonta jelentést készítünk a legfontosabb mutatószámokról, amik segítenek átlátni a hirdetések teljesítményét. Ezután pedig együtt átbeszéljük, a havi teljesítményt és mik azok a pontok, amik esetleg további javításra szorulnak.