Skip links

Google Ads hirdetéskezelés

Kiváló megtérülésre optimalizált, költséghatékony - akár sikerdíjas - Google hirdetéskezelés.

A Google Ads hirdetések előnyei

➀ Célzott hirdetések
A Google Ads lehetőséget biztosít arra, hogy hirdetéseket pontosan azoknak a felhasználóknak jelenítsünk meg, akik már érdeklődnek a termékek vagy szolgáltatások iránt. Így növelhető a konverziós arány, azaz az egyik leghatékonyabb bevétel termelő eszköz.
➁ Azonnali eredmények:

Gyorsan beállíthatók, és a hirdetések azonnal elkezdenek megjelenni, ami azonnali forgalmat és potenciális ügyfeleket eredményez.

➂ Pontosan mérhető eredmények:
Minden hirdetési aktivitás pontosan nyomon követhető, beleértve a kattintásokat, konverziókat, ROAS-t (Return Of Advertisement Spending) és a ROI-t (Return on Investment). Így pontos képet kaphatunk arról, mennyire hatékony a kampány.
➃ Költséghatékonyság:
A Google Ads lehetővé teszi a költségek szoros ellenőrzését, beleértve a napi költségkeretek beállítását és a CPC (kattintásonkénti költség) szabályozását. Így a hirdetések költsége könnyen igazítható a rendelkezésre álló költségkerethez.

➄ Széleskörű elérés
A Google az egyik legnagyobb keresőmotor a világon, így a hirdetések széles célközönséget érhetnek el. A hirdetések tovább megjelenhetnek a Google partneroldalain is, további potenciális ügyfeleket vonzva.

➅ Rugalmas hirdetési lehetőségek:
A Google Ads különböző típusú hirdetési lehetőségeket kínál, beleértve a szöveges hirdetéseket, vizuális hirdetéseket, videóhirdetéseket és vásárlási hirdetéseket. Lentebb részletesebben is kifejtjük a leggyakoribb hirdetési típusokat, még részletesebb információkért lépj kapcsolatba velünk!

➆ Folyamatos optimalizálás
A Google Ads kampányokat folyamatosan optimalizálni lehet a teljesítmény alapján, lehetőséget biztosítva a hirdetések finomhangolására és hatékonyságuk növelésére.
➇ Mobilbarát hirdetések
A Google Ads kiválóan működik mobil eszközökön, ami különösen fontos, mivel egyre többen használják a mobiltelefonjukat vásárlásra és információkeresésre.

Miért éri meg velünk dolgoznod?

✔ Óriási tapasztalat az e-kereskedelemben.

Több mint 80 webáruház Google hirdetéseit kezeljük, köztük igazán elismert áruházakét is! Nézd meg őket itt!

✔ Üzleti szempontok alapján kezeljük hirdetéseid!

Kattintás számok, megjelenések és oldallátogatások helyett megtérülésre, bevételre és profitra összpontosítunk!

✔ Mindig lesz szakértő, akivel tudsz egyeztetni!

Sok kiváló munkatársunk van, nem fordulhat elő, hogy nem éred el a kampányaiddal foglalkozó szakembert éppen a legfontosabb pillanatban 🙂

✔ Sikerdíj? Garancia!

Sok marketinges cég nem mer sikerdíjas megoldásokban gondolkodni, illetve nem tud garantálni semmit. Mi nem így működünk, jelentkezz egy beszélgetésre és elmagyarázzuk.

✔ Naprakész tudás

Google minősített munkatársaink vannak, és folyamatosan találkozhatsz velünk a legismertebb konferenciánkon, tudásunk naprakész! 

✔ Átfogó (holisztikus) szemlélet

Soha nem a Google hirdetéseit önmagában értékeljük, hanem olyan összefüggéseket is kimutatunk, ami más marketing területen segíthet Neked!

✔ Automatizmus

Erről sokan beszélnek, mi csináljuk is 🙂 Olyan termékstatisztikákat, döntést támogató automatizmusokat használunk, amit nem sok helyen láthattál!

A Google hirdetések alapvető fajtái:

➜ Shopping kampányok
Ezek a kampányok termékalapú hirdetéseket jelenítenek meg a Google keresési találatai között, amelyek tartalmazzák a termék képét, árát és a webhelyre mutató linket. Különösen hatékony e-kereskedelmi oldalak számára, mert közvetlenül az érdeklődő vásárlóknak mutatják a termékeket.
➜ Keresési kampányok
Szöveges hirdetéseket jelenítenek meg a Google keresési találatai között, amikor valaki a kulcsszavaidra keres. Akkor a leghatékonyabb, ha a célod az, hogy a keresési szándék alapján érdeklődő felhasználók azonnal elérjék az ajánlatodat, például egy terméket vagy szolgáltatást keresnek.
➜ Display kampányok
Vizuális hirdetéseket (képek, bannerek) jelenít meg a Google Display Hálózaton, amely weboldalak, alkalmazások és YouTube csatornák széles hálózatát fedi le. Hatékony brandépítésre, figyelemfelkeltésre, és új közönség elérésére
➜ Performance Max kampányok
Automatizált kampánytípus, amely lehetővé teszi, hogy minden Google felületen megjelenjenek a hirdetések (keresés, display, YouTube, Gmail, Discovery). Különösen akkor hasznos, ha szeretnél minél több felületet lefedni egyetlen kampány alatt, és maximális konverzióra törekszel a Google optimalizációs megoldásain keresztül.
➜ Demand Gen kampányok
Arra szolgálnak, hogy az érdeklődést és a vásárlási szándékot előidézzék a potenciális ügyfelek körében, még mielőtt azok aktívan keresnének egy terméket vagy szolgáltatást. A Google AI segítségével a kampány képes és videóhirdetései optimálisan, több felületen jelenhetnek meg

A hirdetéskezelés lépései

1

1 lépés
Első konzultáció

A konzultáció során megismerjük a vállalkozásod általánosságban, céljaidat, ajánlataidat és az elvárásaidat, majd ezeket kielemezve, megállapítjuk, mi lenne az a stratégia, amivel és ahogyan el tudnák érni céljaidat.

2

2. lépés
Akkreditált kampánymenedzser

Minden ügyfelünk egy elkötelezett és hozzáértő kampánymanedzser kollégával kerül szorosabb kapcsolatba, akivel kijelölik a megfelelő KPI-ket és a vállalkozás szűkebb, operatív céljait.

3

3. lépés
Hirdetéskezelés

A kijelölt kampánymenedzserrel létrehozzátok közösen a hirdetések létrehozásához és elemzéséhez szükséges fiókokat. Ezután kialakítjuk a megbeszéltek és saját sztenderdjeink szerint a kampánystruktúrákat. Kampányaid teljesítményét folyamatosan nyomonkövetjük és monitorozzuk.

4

4. lépés
Egyedi riportok és teljesítmény elemzés

Havonta jelentést készítünk a legfontosabb mutatószámokról, amik segítenek átlátni a hirdetések teljesítményét. Ezután pedig együtt átbeszéljük, a havi teljesítményt és mik azok a pontok, amik esetleg további javításra szorulnak.

Ez a weboldal cookie-kat használ az Ön webes élményének javítása érdekében.