Facebook hirdetéskezelés
A Facebook az social media hirdetések éllovasa, hirdetései innovatív, adatvezérelt technológiára épülnek. A legfejlettebb hirdetési eszközökkel, óriási adatbázissal rendelkezik és a háttérben a legszélesebb potenciális ügyfélbázissal.
Ismerd meg szolgáltatásunk elemeit
Tervezés és kutatás
Számos eszközt és adatot használunk fel, hogy jobban megértsük és összehangoljuk az ügyfél célközönségét, elérését, költségvetését és céljait.
Meglévő adatok vizsgálata
Webanalitikai eszközeiden és hirdetési platformjaidon kollégánk elvégez egy auditot, aminek a célja az, hogy megfelelően vannak-e beállítva a mérések és az eddigi adatokból a jövőben tudunk-e hatékonyan tovább dolgozni.
Stratégia és optimalizálás
Nem csak az aktuális akciódról indítunk kampányt, hanem egy komplett stratégiát is felépítünk a Facebook jelenlétedre. Figyelemmel kísérjük a kampányok teljesítményét minden nap, és szükség esetén azonnal optimalizálunk rajtuk.
Kreatívok és hirdetési szövegek
Együtt dolgozunk a hirdetések kreatívjain és a hirdetés szövegek optimalizálásán, gyakorlatias megközelítéssel biztosítva a kezdeti vonzerő és a releváns forgalom megszerzését.
Remarketing
Komplett remarketing folyamatokat építünk, ahol akár néhány naponta más-más üzenettel próbáljuk meg konvertálni a látogatóidat, így a konverziós arány is növekszik, gyakran alacsonyabb költség mellett.
Havi riportolás
Áttekintjük az előző havi teljesítményt és tanácsokkal, valamint optimalizálási javaslatokkal segítünk támogatni a webáruházadat a következő hónap során. Természetesen az általános e-kereskedelmi kérdésekre is szívesen válaszolunk.
A hirdetéskezelés lépései
1
Step 1
Első konzultáció
A konzultáció során megismerjük a vállalkozásod általánosságban, céljaidat, ajánlataidat és az elvárásaidat, majd ezeket kielemezve, megállapítjuk, mi lenne az a stratégia, amivel és ahogyan el tudnák érni céljaidat.
2
Step 2
Akkreditált kampánymenedzser
Minden ügyfelünk egy elkötelezett és hozzáértő kampánymanedzser kollégával kerül szorosabb kapcsolatba, akivel kijelölik a megfelelő KPI-ket és a vállalkozás szűkebb, operatív céljait.
3
Step 3
Hirdetéskezelés
A kijelölt kampánymenedzserrel létrehozzátok közösen a hirdetések létrehozásához és elemzéséhez szükséges fiókokat. Ezután kialakítjuk a megbeszéltek és saját sztenderdjeink szerint a kampánystruktúrákat. Kampányaid teljesítményét folyamatosan nyomonkövetjük és monitorozzuk.
4
Step 3
Egyedi riportok és teljesítmény elemzés
Havonta jelentést készítünk a legfontosabb mutatószámokról, amik segítenek átlátni a hirdetések teljesítményét. Ezután pedig együtt átbeszéljük, a havi teljesítményt és mik azok a pontok, amik esetleg további javításra szorulnak.