Skip links
Google Ads hirdetéskezelés

Google Ads hirdetéskezelés

A sikeres hirdetéskezelés a hirdetési stratégiák és a költésgvetés tervezés alapos ismeretét igényli.​ Csapatunk nagy tapasztalattal rendelkezik a megtérülő marketing stratégiák kidolgozásában és végrehajtásában, beleértve a Keresési és Display kampányokat, valamint a Shopping és Performance Max kampányokat. Az adatvezérelt szemléletünk és kreativitásunk hozzájárulnak, olyan hatékony kampányok létrehozásához, amik valóban javítják eredményeit.​

Ismerje meg szolgáltatásunk elemeit

Shopping/Performace Max

A Shopping/Performance Max kampányok és az e-kereskedelem kéz a kézben járnak. Google szakértőink tökéletesítették a Shopping stratégiát, nagy forgalmat és kiemelkedő konverziós arányokat biztosítva.

Keresési kampányok

A keresési hirdetések remek lehetőséget biztosítani a már vásárlói szándékkal aktívan kereső felhasználók elérésére. Hirdetései a találati oldal tetején, az organikus találatok előtt fognak megjelenni.

Display kampányok

A Display kampányokkal költséghatékonyan tudjuk elérni a célozni kívánt közönséget, az általuk gyakran látogatott weboldalakon.

Hírdetés szövegek

A megfelelő hirdetésszövegek elengedhetetlenek a sikerhez a fizetett hirdetések világában. Csapatunkkal olyan hirdetéseket készítünk, amik megragadják márkád lényegét és látogatóid elégedett vásárlóvá válnak.

Remarketing

A PPC egyik leghatékonyabb formája. A remarketing olyan célközönséget céloz meg, akik már érdeklődést mutattak terméked vagy szolgáltatásod iránt, így a konverziós arány is növekszik, gyakran alacsonyabb költség mellett.

Google Partner

Google Partnerként gyors támogatást és iparági betekintést kapunk Google képviselőnktől, emellett exkluzív hozzáférést kapunk a képzésekhez és eseményekhez, ami segít nekünk, hogy a legjobb szolgáltatást tudjuk nyújtani partnereinknek.

A hirdetéskezelés lépései

1

Step 1

Első konzultáció

A konzultáció során megismerjük a vállalkozásod általánosságban, céljaidat, ajánlataidat és az elvárásaidat, majd ezeket kielemezve, megállapítjuk, mi lenne az a stratégia, amivel és ahogyan el tudnák érni céljaidat.

2

Step 2

Akkreditált kampánymenedzser

Minden ügyfelünk egy elkötelezett és hozzáértő kampánymanedzser kollégával kerül szorosabb kapcsolatba, akivel kijelölik a megfelelő KPI-ket és a vállalkozás szűkebb, operatív céljait.

3

Step 3

Hirdetéskezelés

A kijelölt kampánymenedzserrel létrehozzátok közösen a hirdetések létrehozásához és elemzéséhez szükséges fiókokat. Ezután kialakítjuk a megbeszéltek és saját sztenderdjeink szerint a kampánystruktúrákat. Kampányaid teljesítményét folyamatosan nyomonkövetjük és monitorozzuk.

4

Step 3

Egyedi riportok és teljesítmény elemzés

Havonta jelentést készítünk a legfontosabb mutatószámokról, amik segítenek átlátni a hirdetések teljesítményét. Ezután pedig együtt átbeszéljük, a havi teljesítményt és mik azok a pontok, amik esetleg további javításra szorulnak.

This website uses cookies to improve your web experience.