
Google Ads hirdetéskezelés
A sikeres hirdetéskezelés a hirdetési stratégiák és a költésgvetés tervezés alapos ismeretét igényli. Csapatunk nagy tapasztalattal rendelkezik a megtérülő marketing stratégiák kidolgozásában és végrehajtásában, beleértve a Keresési és Display kampányokat, valamint a Shopping és Performance Max kampányokat. Az adatvezérelt szemléletünk és kreativitásunk hozzájárulnak, olyan hatékony kampányok létrehozásához, amik valóban javítják eredményeit.
Ismerje meg szolgáltatásunk elemeit
Shopping/Performace Max
A Shopping/Performance Max kampányok és az e-kereskedelem kéz a kézben járnak. Google szakértőink tökéletesítették a Shopping stratégiát, nagy forgalmat és kiemelkedő konverziós arányokat biztosítva.
Keresési kampányok
A keresési hirdetések remek lehetőséget biztosítani a már vásárlói szándékkal aktívan kereső felhasználók elérésére. Hirdetései a találati oldal tetején, az organikus találatok előtt fognak megjelenni.
Display kampányok
A Display kampányokkal költséghatékonyan tudjuk elérni a célozni kívánt közönséget, az általuk gyakran látogatott weboldalakon.
Hírdetés szövegek
A megfelelő hirdetésszövegek elengedhetetlenek a sikerhez a fizetett hirdetések világában. Csapatunkkal olyan hirdetéseket készítünk, amik megragadják márkád lényegét és látogatóid elégedett vásárlóvá válnak.
Remarketing
A PPC egyik leghatékonyabb formája. A remarketing olyan célközönséget céloz meg, akik már érdeklődést mutattak terméked vagy szolgáltatásod iránt, így a konverziós arány is növekszik, gyakran alacsonyabb költség mellett.
Google Partner
Google Partnerként gyors támogatást és iparági betekintést kapunk Google képviselőnktől, emellett exkluzív hozzáférést kapunk a képzésekhez és eseményekhez, ami segít nekünk, hogy a legjobb szolgáltatást tudjuk nyújtani partnereinknek.
A hirdetéskezelés lépései
1
Step 1
Első konzultáció
A konzultáció során megismerjük a vállalkozásod általánosságban, céljaidat, ajánlataidat és az elvárásaidat, majd ezeket kielemezve, megállapítjuk, mi lenne az a stratégia, amivel és ahogyan el tudnák érni céljaidat.
2
Step 2
Akkreditált kampánymenedzser
Minden ügyfelünk egy elkötelezett és hozzáértő kampánymanedzser kollégával kerül szorosabb kapcsolatba, akivel kijelölik a megfelelő KPI-ket és a vállalkozás szűkebb, operatív céljait.
3
Step 3
Hirdetéskezelés
A kijelölt kampánymenedzserrel létrehozzátok közösen a hirdetések létrehozásához és elemzéséhez szükséges fiókokat. Ezután kialakítjuk a megbeszéltek és saját sztenderdjeink szerint a kampánystruktúrákat. Kampányaid teljesítményét folyamatosan nyomonkövetjük és monitorozzuk.
4
Step 3
Egyedi riportok és teljesítmény elemzés
Havonta jelentést készítünk a legfontosabb mutatószámokról, amik segítenek átlátni a hirdetések teljesítményét. Ezután pedig együtt átbeszéljük, a havi teljesítményt és mik azok a pontok, amik esetleg további javításra szorulnak.