
E-mail marketing
Az e-mail marketing az egyik legjövedelmezőbb digitális marketingcsatorna, különösen, ha a fizetett hirdetésekkel együtt használjuk. Személyre szabott és automatizált üzenetekkel visszatérő vásárlókká nevelhetjük márkánk célközönségét. Szegmentált üzenetekkel növelhetjük az e-mailek megnyitási arányát és a megfelelő időben a megfelelő üzenetekkel érhetjük el a fogyasztókat.
Szolgáltatásunk az alábbi elemeket tartalmazza.
Az alábbiakban bemutatjuk, hogy mi mindent tartalmaz e-mail szolgáltatásunk, amely segít vállalkozásodnak maximalizálni ebben a rendkívül jövedelmező csatornában rejlő lehetőségeket. Tapasztalt kollégáink segítségével hozzáférhesz az alábbi e-mail marketing szolgáltatásokhoz, és még sok máshoz is.
Automatizáció
Saját személyreszabott, kimondottan e-kereskedelmi fókuszú e-mail marketing automatizációs platformmal dolgozunk.
Remarketing
Növeljük a konverzió esélyeit a kosarakat elhagyó vásárlók újbóli személyreszabott üzenetekkel történő megcélzásával.
Személyreszabott üzenet
A személyre szabott e-mailek növelik a vásárlók a hűségét, a vásárlási értéket és a márka népszerűségét.
E-mail design
Tervezőcsapatunk személyre szabott sablonokat készít az e-mailekhez, amelyek magába foglalják céged márkaidentitását.
Tartalom
Olyan szövegeket készítünk, amelyek konvertálnak, és segítenek vállalkozásodnak kitűnni a versenytársak közül, növelve ezzel a megnyitási arányokat.
Szegmentálás
Az alapján szegmentálunk és alakítunk ki hírlevél folyamatokat, hogy az ügyfelek mit vásároltak, hova kattintottak, és hogy mi az, ami iránt valóban érdeklődnek.