Megújulnak az Intelligens Display kampányok

Megújulnak az Intelligens Display kampányok

Mik is azok a Display kampányok?

A Display-kampányok olyan hirdetéseket jelenítenek meg, amelyek a YouTube-on, a Gmailben és a több millió webhelyet és alkalmazást magában foglaló Google Display Hálózaton megtekintő közönséget érik el. A Display-kampányok rugalmasságot, szabályozási lehetőséget és intelligens beállításokat kínálnak olyan automatizálás révén, amely javítja a kampány teljesítményét. Ezek legautomatizáltabb típusa az Intelligens Display, mely automatikus ajánlattételt, automatikus célzást és automatikus hirdetés-létrehozást is kínál, a kampányok létrehozásához szükséges munkaráfordítás csökkentésével.

Az optimalizált célzás

A tavalyi évben a Display kampányok eredményességének további növelése érdekében bevezették az optimalizált célzást is. Ez információkat – például kulcsszavakat – keres a céloldalon és a kreatívelemekben, majd megkeresi azokat a közönségeket, amelyek megfelelnek a kampány céljainak. Az optimalizált célzáshoz olyan feltételek (más néven „célzási jelek”) is megadhatók, mint például a közönségszegmensek vagy a kulcsszavak. Az optimalizált célzás a célzási jelek segítségével keres hasonló feltételeket a hirdetések megjelenítéséhez. Ha az optimalizált célzás jobban teljesítő forgalmat talál, leállíthatja a jelek alapján történő hirdetésmegjelenítést, illetve csökkentheti a mennyiségét.

Újdonságok

Az optimalizált célzás bevezetése mellett a normál Display kampányok is megkapták az Intelligens Display kampányok egyes funkcióit. Idén augusztustól pedig további változtatásokat vezetnek be a Display kampányoknál:

  • Önmagában a normál Display-kampánytípus használatával is eldöntheted, hogy automatikusan vagy manuálisan kezeled az ajánlattételt, a kreatívokat vagy a célzást, pontosabban ezek automatizálási szintjét. Ez azt jelenti, hogy beállíthatjuk, hogy automatizált, vagy kézi vezérlést szeretnénk-e a kampányban alkalmazni. A kezdeti beállításokat bármikor, új kampány létrehozása nélkül módosíthatjuk.
  • Nem lehet többé Intelligens Display kampányokat létrehozni, csak normál típusút, ezzel a Display kampányok létrehozása leegyszerűsödik.
  • Az aktív, szüneteltetett vagy eltávolított Intelligens Display kampányok „áttelepülnek” normál Display kampányokba. A kampányok beállításai nem fognak változni, illetve az „áttelepítéssel” további teendő nincs, ez automatikusan fog lezajlani, mely nem fog teljesítményingadozással sem járni.

Összegzés

Az áttelepített kampányok normál Display-kampányokká változnak. Minden Display-kampány magában foglalja majd a Google haladó tanulási képességeit, és lehetővé teszi, hogy mi válasszuk meg, mikor használunk automatizációt.

Források: https://support.google.com/google-ads/answer/12035738?utm_source=awfe&utm_medium=email&utm_campaign=20201019

https://support.google.com/google-ads/answer/10537509?utm_source=awfe&utm_medium=email&utm_campaign=20201019

https://support.google.com/google-ads/answer/7020281?hl=hu&ref_topic=10289774

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .