Skip links

Ha lemaradtál volna a decemberben bejelentett várható Facebook hirdetési újdonságokról, akkor ez a cikk most Neked szól!

Alább egy lista a várható facebook hirdetési újdonságokról, amelykből többel már találkozhatsz is januárban a hirdetéskezelőben.

🤩 Újdonság 1, azoknak, akik aktívan használnak, vagy használni szeretnék majd a leadgyűjtő kampánycélt:

Azonnali űrlapok automatikus generálása a weboldalunkról funkció > Amikor létrehozol egy kampányt Érdeklődők céllal, hamarosan létrehozhatsz egy automatikusan generált űrlapot, hogy információt nyerj ki a weboldalon meglévő űrlapból.

🤩 Újdonság 2, azoknak, akik imádnak tesztelni!

Új „Rugalmas” hirdetési formátumot vezettek be. Ez az új formátum automatikusan generál egyetlen képhirdetést, egyetlen videóhirdetést vagy körhirdetést az Ön által megadott eszközökből. Ez jelenleg csak a Forgalmi célú kampányok esetében érhető el. Ez kombinálja az egy kreatívos, katalógusos és kollekciós hirdetést. Meg lehet majd adni kreatívokat és terméksorozatot, és a rendszer dönti el, hogy milyen formában fogja megjeleníteni a hirdetést.

Új „Rugalmas” hirdetési formátum

🤩 Újdonság 3 azoknak, akiknek fontos a napi költés!

A Meta mostantól akár 75%-kal is többet költhet a napi költségkeretnél, ha van lehetőség a skálázásra. Ezt a változást megelőzően ez 25%-ra volt beállítva.

🤩 Újdonság 4, azoknak, akik imádnak tesztelni!

Érkezik a háttérgenerálás > Advantage+ katalógushirdetés létrehozásakor választhatod majd ki a háttérgenerálás funkció használatát a termékképeken hamarosan.

Leave a comment

Ez a weboldal cookie-kat használ az Ön webes élményének javítása érdekében.