Frissül a Google Ads Ügyfélegyezés

Frissül a Google Ads Ügyfélegyezés

Ahogyan arról több Google Ads fiók tulajdonos is értesülhetett a napokban, változás fog beállni a Google Ads Ügyfélegyezés használatában.

Az Ügyfélegyezés funkció

A Google Ads 2015 szeptemberében jelentette meg a Google Customer Match funkciót. Ezt úgy tervezték, hogy segítse a marketingeseket a PPC-hirdetések létrehozásában, hogy a Google különböző felületein megcélozhassák az érdeklődőket. Ez az eszköz egy azonosítót használ, például a felhasználó e-mail címét, telefonszámát vagy fizikai címét. Ha adathasználatról van szó, a legtöbb hirdető a régi módszer szerint jár el. Feltöltik a Google Adsbe a meglévő ügyfelek elérhetőségi adatait, például e-mail címet, nevet, telefonszámot és levelezési címet tartalmazó fájlt. Ezután létrehoznak egy kampányt, hogy a feltöltött fájlból megcélozzák az ügyfeleket.

Ez nem a legjobb módja a leadek kategorizálásának. Az Ügyfélegyezés funkció segít olyan felhasználói csoportok kialakításában, amelyek nagyobb valószínűséggel konvertálnak. Az automatizálás után a Google képes összevetni az ügyfelek adatait az adatbázisában lévő felhasználókkal, hogy meghatározza, kik láthatják a hirdetéseket. Ha az ügyfél bármelyik információja megegyezik egy Google-felhasználóval, akkor az adott ügyfél bekerül az Ügyfélegyezés közönséghez.

Az Ügyfélegyezés lehetővé teszi az online és offline adatok felhasználását az ügyfelek megcélzásához és újbóli megcélzásához a különböző Google-tulajdonokban. Amikor az ügyfelek bejelentkeznek a Google-fiókjukba, a Google keresőmotor, a YouTube, a Gmail és a Google Display Network használata során látni fogják a hirdetéseid.

Az Ügyfélegyezési listák használatáról

2022 második negyedévétől új funkció is rendelkezésre áll: az Intelligens ajánlattételt és/vagy az Optimalizált célzást használó kampányok használhatják majd a fiókban lévő összes Ügyfélegyezési listát a hirdetési kampányok teljesítményének javítására, ezzel segítve a felhasználói cél(ok) elérését. Az Intelligens ajánlattétel és Optimalizált célzás automatikusan megtanulja mely Ügyfélegyezési listák hasznosak a kampányokhoz, így folyamatosan optimalizálja a listák használatát, a kampányok célzási beállításainak befolyásolása nélkül.

A PMax kampányok bevezetésével az Ügyfélegyezési listák még egy további fontos szerepet töltenek be:  segítségükkel új, korábban nem vásárlókra célozhatunk és új felhasználókra optimalizálhatod kampányodat.

Összegezve, ha van rá lehetőség, érdemes az Ügyfélegyezési listákat feltölteni és használni, segítségükkel ugyanis még jobban optimalizálhatjuk hirdetéseinket, legyen szó célzásról, esetleg kizárásról.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .