Facebook kampánykezelés és tartalomgyártás

Extra szolgáltások Neked:

Webshop segítség

UNAS webáruházzal rendelkező ügyfeleink havonta ingyen igénybe vehetnek szakértői segítséget a webshoppal kapcsolatos kérdéseikben.

Hírlevelezési segítség

Díjmentesen kialakítunk neked tranzakciós leveleket a vevőid újraaktivizálásra és beállítjuk a működését.

Extra konzultáció havonta

  • Havonta olyan értékes információkkal, e-kereskedelemmel kapcsolatos trendekről kapsz infókat, amihez nem mindenki jut hozzá.

Facebook kampánykezelésünk és tartalomgyártás szolgáltatásunk részletei

Közvetlen bevétel, vagy ismertség növelése?

A Facebookot még manapság sem minden webáruház tulajdonos használja közvetlen, direkt bevételet termelő eszköznek. Pedig bizonyos üzletágakban akár a Google Ads-et meghaladó forgalmat lehet közvetlenül generálni pontosan felépített Facebook kampányokkal. Ráadásul még a megtérülés is lehet kiváló!

A megtérüléssel kapcsolatban legyen az első dolgod, hogy ha bármilyen kivitelezővel is elkezded a Facebook kampányaidat felépíteni, értsd meg pontosan, mi a különbség a Facebook vállalkozáskezelőben látható és a Google Analyticsben mért bevételek között! Ez később sok vitát megelőzhet a kampánykezelővel, illetve Neked is tudnon kell a különbséget, hogy a kampányok sikereeéség és megtérülés minőségét értékelni tudd! Erről lesz majd egy komolyabb cikkünk, addig is, ha gyorsan szeretnéd megérteni a különbséget, hívj fel minket, vagy írj egy mailt és elmagyarázzuk.  

Persze nem megy minden egyik napról a másikra, esetenként a Facebook kampányok termelékenysége időbe telhet, így fontos, hogy jól felépített és kommunikált stratégia mentén haladjunk, hogy pontosan tudd és lásd, mikor mi történik és mikor milyen eredmény várható! 

Hogyan kezeljük Facebook fiókodat?

Több szinten 🙂

Elengedhetetlen, hogy a bevételeket termelő kampányokat megalapozzuk az érdeklődés felkeltésével és a Faecbook fiókod aktív és élettel teli legyen! Ehhez tartalomgyártást végzünk heti rendszeres posztokkal, melyek kreatívjait vagy Tőled várjuk, vagy magunk készítjük el. A posztok eredményei még nem a bevételi számok növekedése, hanem az érdeklődés felkeltése, de ezeket az eredményeket is pontosan fogod látni az elszámolásainkban. A tartalom gyártása mehet teljesen önállóan, de a jóváhagyásod után is.

A Facebook remarketing és forgalmi kampányok már pontos célközönségeket vesznek célba, és innen már bizony közvetlen eredményeket várunk! Ezen kampányok jó felépítéséhez elengedhetetlen a termékek és az üzletágad minél alaposabb ismerete, így eléggé intenzív kapcsolatban leszünk Veled – főleg az elején 🙂

Időnként a címlistádat is szeretnénk érdeklődőkkel bővíteni, alkalmanként nyereményjátékokat, illetve olyan aktivitásokat végzünk, ahol a hírlevél feliratkozóid listáját tudjuk bővíteni.

Nem túl híg ez lista, van ennek értéke – szokták kérdezni – hiszen ide bárki feliratkozhat és csak a pénzünk égetjük. Igen, ez valós aggály, nyilvánvalóan jóval kevésbé releváns egy ilyen módon épített címlista, mint ami pl. a vásárlóidból áll elő (persze csak ha a elfogadták, hogy levelezhetsz velük). Ellenben az ilyen kampányok költsége alacsony, az e-mailes levelezés költségei szintén alacsonyak, főleg ha hírlevelezési szolgáltatásunkat használod, ráadásul a címlistát később tisztítjuk. Így jó esetben alacsony ráfordítással mégiscsak értéket teremtünk.

 

 

 

Mi lesz a Facebook kampánykezelés és tartalmogyártás várható eredménye?
  • Bizonyosan gyorsan nőni fog az ismertséged és látogatottságod.
  • Szaporodni fog a Tőled leveleket elfogadó érdeklődők száma, amivel olcsóbban fogsz vásárlókhoz jutni.
  • És feltehetően rövid időn belül konkrét, jó megtérüléssel működő kampányok fognak dübörögni Nálad is, ami a bevételi csatornáid jelentős része lehet.
  • És talán ide jutunk együtt:
Minta