Mi módosul?
A Facebook új funkciót vezetett be, melynek segítségével egy kattintással növelheted kampányaid teljesítményét. Az új funkció, az „Advantage+ kreatív tartalom” a meglévő „Konverziók” vagy „Forgalom” célú kampányok kreatív és tartalmi elemeit tudja módosítani és optimalizálni.
Az új funkciók
A funkció jelenleg az alábbi optimalizálási lépéseket végezheti el:
- Szövegkombinációk: 5 lehetőséget adhatsz meg az elsődleges szöveghez, a címsorokhoz és a leírásokhoz. Minél több lehetőséget adsz meg, annál jobban lehet a hirdetéseket testreszabni a célközönséged minden tagja számára.
- Médiatartalmak korrekciója: Az Advantage+ kreatív tartalom a kontraszt és fényerő beállításával, művészi szűrők alkalmazásával, a képarány megváltoztatásával és sablonok hozzáadásával automatikusan javítja a hirdetésed képét vagy videóját.
- Hirdetésszintű kompozíciós változtatások: Előfordulhat, hogy olyan címkéket is megad a rendszer, amelyek nagy valószínűséggel növelik a kampányod teljesítményét – például megjelenítheti a kedveléseket, véleményeket vagy a Facebook-oldalad releváns hozzászólásait.
Követelmények
Az „Advantage+ kreatív tartalom” használatának követelményei:
- A kampány célja legyen „Forgalom” vagy „Konverziók”
- Célwebhely
- Legalább egy kép vagy videó
A funkciót a Facebook hirdetések létrehozásakor hirdetésszinten, a Hirdetés beállításai menüponton belül a Formátum lehetőségnél fogod tudni kiválasztani. Az új opció kipróbálásához a Meta oktatóanyagot is biztosít, amely lépésről lépésre bemutatja annak használatát.
Összegzés
A Facebook új funkciója kombinálja egy sor kreatív tartalom optimalizálását, beleértve a szövegkombinációkat, a médiatartalmak korrekcióját és a hirdetésszintű kompozíciós változtatásokat. A Meta hirdetésmegjelenítési rendszere automatikusan kiválasztja azt a verziót, amelyre a célközönséged egyes tagjai a legnagyobb valószínűséggel reagálnak.
Forrás: https://www.facebook.com/business/m/advantage-creative