EREDMÉNYES WEBÁRUHÁZ MARKETING

Termeljen pénzt a webáruházad és növekedj az e-ker trendet meghaladóan!

Módszerünk 

N

Mindig a te céljaidat tartjuk szem előtt

A webáruházadnak növekednie kell. Vagy éppen eredményesebben kell működnie, mint előtte.  A célokat Te határozod meg, mi viszont ezeket tesszük fókuszba a marketing tevékenység megtervezésekor.

Mivel ültünk a ló másik oldalán, azaz vezettünk webáruházat, valószínűleg könnyen megértjük, hogy mik a céljaid – hiszen nekünk is hasonló céljaink voltak. 

N

Mérünk, elemzünk, mérünk, elemzünk...

A számok nem hazudnak.  A tevékenységünket mérjük, elemezzük és megbeszéljük Veled, azután kezdjük előlről. Összefüggéseket is eléd tárunk, olyanokat is, amikre talán nem gondoltál előtte. 

Fontos, hogy akkor is egészében nézzük a webáruházad teljesítményét, ha csak részfeladattal bíztál meg minket.

Például: Amennyiben a Google Ads kampányaidat kezeljük és észrevesszük,  hogy drámaian romlik az e-mailből érkező vevőid száma, mert éppen feketelistára kerültél, akkor szólni fogunk, sőt megoldást is javaslunk. Ez nem kerül extra díjba.  

N

Eredmény, eredmény, eredmény

Nem minden kampány és nem minden aktivitás eredményes, ezt nem tudjuk megígérni.  Azt viszont igen, hogy nem fogjuk megmagyarázni a gyenge számokat. Ha nem működnek a módszereink (szoktak működni 🙂 ), akkor megbeszéljük és átadjuk a terepet másnak.

 

N

Kiemelt figyelem

Tapasztalatból tudjuk, hogy hogy nincs idegesítőbb, mint egy nem segítőkész, vagy éppen nem kompetens ügyfélszolgálat. Mi inkább kevesebb ügyféllel dolgozunk, de kiemelt figyelmet kapnak tőlünk.   

Google Ads kampánykezelés

N

Miért bízz bennünk?

Mert óvjuk a pénzed és kiemelten figyelünk rád. Mert sok webáruház szavazott már nekünk bizalmat. Néhány szám 2019-ből:

Több mint 24 webáruház.

Több, mint 200.000.000 Ft éves Ads költés.

Akár 5200% ROAS.

 

És még ezért : Növekedés

N

Kampány alapelvek

  • Havonta mindenképpen egyeztetünk Veled az elért eredményekről és beszélünk a következő havi célokról. (ez nem azt jelenti, hogy közben nem komunikálunk, bármikor tudsz velünk egyeztetni).
  • Ésszel bánunk az automatizmusokkal! Saját automata eljárásokat használunk ahhoz, hogy biztosan észrevegyük, ha valamelyik kampány, vagy hirdetéscsoport eredményével problémák vannak. De nem hagyatkozunk pusztán ezekre!
  • Nagyon fontos, hogy időt és energiát szánunk arra, hogy megismerjük a termékeid és a céged! Hiszünk abban, hogy termékismeret nélkül lehetetlen hatékony kampányokat építeni.
  • Pro-aktivitás: ez az elcsépelt kifejezés valóság:  igyekszünk a problémákat előbb észrevenni, mint Te, valamint minden változást, esetleges ötletünket aktívan jelezzük Feléd.
  • Shopping, shopping, shopping: elindult és egyre erősebb. Folyamatosan bővítjük a shoppinggal, feedekkel kapcsolatos tudásunk.
N

Garanciák

A kampánykezelés elején megállapodunk azokban az elvárt eredményekben, amiket tudunk vállalni és Számodra is megfelel. 
Amennyiben a megállapodásban szereplő feltételek nem teljesülnek és más partnert választasz, díjmentesen menedzseljük a záró hónapot ugyanolyan odafigyeléssel, mint addig.
A megállapodásunkak lehet sikerdíj alapú is, ez esetben a garancia magáért beszél 🙂  

N

Tudás és feladatmegosztás

Több partnerünk szeretne cégen belül is birtokolni Google Ads szakértelmet, de teljes értékű profi munkatársat nem kíván alkalmazni.  Nagyon jól együtt tudunk működni a cégen belüli munkatársakkal abban, hogy a feladatokat megosszuk és folyamatosan segítsünk építeni a beslő szakértelmet. 
Ennek a hibrid megoldásnak vannak látszólag kockázatai, de gyakran megéri, mert előnyei is jelentősek:

  • A webáruház több lábon áll (kollégát bármikor elveszthetsz, külsős céggel is meggyűlhet a bajod).
  • Költséghatékony: nekünk csak azért a szakértelemért fizetsz, amit nem tudsz cégen belül elérni.
  • A belsős munkatárs nagyon közel van a termékedhez, szolgáltatáshoz, jó együttműködés esetén még hatékonyabbak lehetnek a kampányok.

Facebook kampánykezelés 

N

Fókuszban a vásárlás

A Facebook ügyes használata manapság igen nagy megtérüléssel is működhet. Alaposan átgonolt kampányszerkezet szükséges ehhez és az, hogy minden szükséges elem jól működjön: célközönségek, jó minőségű katalógus, célszerűen kialakított terméksorozatok.

Ezt kialakítjuk és karbantartjuk, fejlesztjük.

 

N

Kifejezetten webáruházakra optimalizálunk

Igyekszünk a teljes vevőszerző tölcsért hatékonyan felépíteni és a lehető legnagyobb megtérülést elérni.

Kevésbé fókuszálunk brand építésre, inkább konkrét termékek és szolgáltatások fókuszba helyezésével igyekszünk konverziót elérni, a minőségi termékek, szolgáltatások használatával a brand épülni fog kisebb pénzkiadással is.  

N

Őszintén

Szívesen megvizsgáljuk ingyen a vállalkozáskezelőd és megítéljük, van-e reális esélye a növekedésnek. Ha nincs, bele sem fogunk, ha igen, akkor viszont jelezni fogjuk azokat a mérőszámokat (jobb megtérülés, olcsóbb konverziós költség, …) amiket tudunk vállalni.

 

N

Ha tetszenek az alábbi számok, vedd fel velünk a kapcsolatot 🙂