E-mail küldés

Extra szolgáltások Neked:

Ügyféllista integráció

UNAS webáruházzal rendelkező ügyfeleink feliratkozóinak teljes szinkronja, leiratkozások kezelése.

Címlista tisztítás

Díjmentesen megkapod tőlünk azon felhasználók listáját, akik e-mail címe feltehteően hibás. Miért nem töröljük őket automatikusan? Mert vevő lehet még belőlük. Vedd fel velünk a kapcsolatot, elmondjuk hogyan: laszlo.venk@adlogic.hu

19 előre elkészített szegmens

Az emailek célba érkezése, elkerülése a spam mappának és jó eséllyel a promóciós mappáknak is, sok tényezőtől függ, hamarosan erről cikket írunk. De egyik tényező, hogy minél jobban szegmentáljuk ügyfeleinket. Mi 19 szegmenst előre elkészítettünk, azonnal használhatod.

E-mail küldő szolgáltatásunk részletei

Fontos manapság még az emiles kommunikáció?

A megnövekedett marketing zajban csökkenni látszik az e-mail marketing hatékonysága. A megnyitási arányok nem túl nagyok (általában), és sok e-mail elvész a spam mappák és promóciós mappák tengerében.

De ne feledjük el, hogy emailt csak annak tudunk küldeni, akinek az email címével rendelkezünk (remélhetőleg jogtisztán és minden szabályt betartva). Ez esetben ők már vagy vásároltak nálunk, vagy valamiért feliratkoztak, tehát mindenképpen kissé előrébb járnak az elköteleződésben, mint a teljesen “hideg” célközönség.

Azt se feledjük, hogy egy relatív olcsón üzemeltethető eszköz a többi marketing eszközhöz viszonyítva. A PPC kampányok költségeit ismerjük, egy jól karbantartott és keresőoptimalizált webshopnak is vannak költségei, a levélküldés alapvetően nem drága. Főleg szolgáltatásunkkal, mellyel jelenleg az egyik legolcsóbb levélküldési szolgáltatást tudjuk kínálni!

 

Az email küldés kihívásai.

Szükségünk van címlistára természetesen. Fontos, hogy jogtisztán, a szabályokat betartva növeljük a címlistánkat. Ez a webshop vásárlóiból, látogatóiból, és különböző, ilyen célból létrehozott kampányokból fog növekedni. 

Ne a mennyiségre, a minőségre menjünk! A túl “híg” címlista később visszaüt. Az emailek kézbesítési rátája a küldő megbízhatóságától is függ, a megbízhatóságunkat pedig befolyásolja, hogy milyen a megnyitási arányunk, azaz tele van-e a listánk érdektelen ügyfelekkel? Inkább lassabban nőjön a lista, de releváns olvasókkal.

Miben alkossuk meg a leveleket? Eszközre is szükségünk van, amiben elkészítjük a leveleket, kreatívokra a levelekhez, és valahol ütemeznünk is kell a kiküldéseket. Az UNAS webáruházban elő tudunk állítani könnyen marketing leveleket, de azért egy erre kitalált eszközben kényelmesebb dolgunk lesz. 

Hogyan mérjük a célbaérkezést? A kiküldésekről jó lenne visszajezéseket kapnunk, megnyitási, kattintási, leiratkozási számokat látni, hogy legyenek alapjaink később eldönteni, milyen jellegű levelek teljesítenek jól, vagy rosszul az ügyfélkörünkben. A jobb levélküldő szolgáltatásokban ezeket könnyen tudjuk mérni és elemezni, míg megfelelő UTM paraméterezéssel a Google Analyticsben is nyomon tudjuk követni a leveleinkből érkező látogatók sorsát és a kampány eredményeit.

Milyen leveleket küldjünk? Ha lehet, ne legyen unalmas, sablonos, kiszámítható. Legyen minél testreszabottabb, minél általánosabb és marketing szagúbb a levél, annál nagyobb eséllyel landol a promóciós mappában, rosszabb esetben spam mappában. 

A rendszeres hírleveleinkben valós, a vásárlókat is érdeklő újdonságokat, akciókat, valóban érdeklődésre számot tartó infókat érdemes kommunikálni.

Nagyon izgalmasak lehetnek a tranzakciós levelek, amelyekkel különböző ügyfél tevékenységekre reagálunk. Kosárelhagyó emailek, reaktiváló emailek (adott összeget, vagy darabszámot elérő vásárlók köszöntése akár kuponnal, erre van még sok izgalmas mintánk), leveleket megnyitó, vagy éppen meg nem nyitó ügyfeleknek más-más üzenet, adott termékkörből, vagy kategóriából vásárló ügyfelek emlékeztetése, segítése, itt is rengeteg lehetőségünk van egy jól máködő eszközzel.

 

Miben segít az adlogicmail?
  • Nem eszközt, teljeskörű szolgáltatást adunk – egy eszköz áráért. Összehangoljuk a levélküldő rendszert a webshopoddal, gondoskodunk a címlisták aktualizálásról.
  • Megkapod a fentebb említett előre definiált 19 ügyfélszegmensünket készen!
  • Újabb ügyfélszegmenseket is képzünk kérésedre, ha szükséged van rá.
  • Vagy megírjuk a leveleket és felhasználjuk az elmúlt 12 év levélküldési tapasztalatunkat, vagy az általad megírt leveleket illesztjük be a folyamatunkba.
  • A levelek a lehető legszemélyesebbek lesznek, felhasználunk minden rendelkezésünkre álló lehetőséget ehhez a vásárlók adataiból.
  • Részletesen megmutatjuk neked az eredményeket és felhasználjuk a tapasztalatokat a következő küldéseknél.
  • Rendkívül gyorsan és hatékonyan, megbízható szolgáltatón keresztül küldjük a leveleket (Amazon). 
  • Havonta megkapod a címlista passzív címeit, amiket el is távolíthatunk a címlistából, de akár vevőszerzésre is felhasználhatod.
  • Kérdéseid esetén, vagy ha szeretnéd kipróbálni, fordulj hozzánk bizalommal!

Pin It on Pinterest