A TELJESÍTMÉNYMAXIMALIZÁLÓ KAMPÁNY

A TELJESÍTMÉNYMAXIMALIZÁLÓ KAMPÁNY

A Google bejelentette, hogy itt az ideje a Smart Shopping- és a helyi kampányok korszerűsítésének, ezért jön a teljesítménymaximalizáló kampány. A frissítések áprilisban kezdődnek.

A Google Ads lecseréli a Smart Shopping kampányt és a helyi kampányokat a teljesítménymaximalizáló kampányokra a harmadik negyedév végén. Ez a kampány legelőször 2021 novemberében mutatkozott be, hogy az Ads felhasználók többet hozhassanak ki belőle.

A sikeres bevezetés után, hamarosan ez lesz az egyetlen kampánytípus a cégek számára, hogy futtathassanak Smart Shopping és helyi kampányokat.

Vessünk egy pillantást azokra az újításokra, melyekről mindenféleképpen tudnod kell:

KAMPÁNY FRISSÍTÉSEK KEZDETE: 2022 ÁPRILIS

A teljesítménymaximalizáló kampányra való átállás fokozatosan történik majd. Áprilistól a hirdetők elkezdhetik frissíteni Smart Shopping kampányaikat.

A Google kifejezetten erre készített egy “one-click” eszközt a hirdetők számára.

Ez az eszköz lehetőséget ad, hogy kiválasszunk egy konkrét kampányt a frissítésre, vagy hogy az összeset egyszerre frissítsük.

A helyi kampányoknál júliustól lesznek alkalmazhatók a teljesítménymaximalizáló frissítések. Ha ezek a frissítések nem történnek meg a Smart Shopping vagy a helyi kampányokban júliusig, azok automatikusan frissülni fognak. Az automatikus frissítések várhatóan 2022 szeptemberére fejeződnek be.

Forrás: https://www.searchenginejournal.com/google-ads-performance-max/435595/#close

Mi fog változni?

A teljesítménymaximalizáló kampányok a már meglévő Smart Shopping és helyi kampányokra épülnek. Ez biztosítja hogy az eddigi beállítások nagy része nem fog változni, ami sok hirdető számára nagy megkönnyebbülést jelent. 

Néhány újítás is érkezik:

  • új hirdetési készlet 
  • új automatizálási betekintések

A hirdetési készletek a YouTube, a keresési és a Discovery hálózatokon lesznek elérhetőek a Google számára.

Tippek, hogyan állj át a teljesítménymaximalizáló kampányra:

Azoknak a hirdetőknek, akik több kontrollt szeretnének a teljesítménymaximalizáló kampány felett, van egy pár egyéb lehetőség a “one-click” vagy az automatikus frissítésen kívül.

A Google “one-click” használata helyett, most egyszerűen készíthetsz új teljesítménymaximalizáló kampányokat. Ezen kampányok számára is elérhető lesz a Smart Shopping és a helyi kampányok készlete. Ha még sosem próbáltad a teljesítménymaximalizáló kampányokat, itt az ideje, hogy teszteld őket.

Amikor teszteled ezeket a kampányokat, próbáld meg nem használni a más kampányokban már használt célzást. teljesítménymaximalizáló kampányok prioritást élveznek más kampányokkal, mint pl. Smart Shopping, szemben.

A Google szervezett egy webináriumot is Februárban, amelyen bemutatta a “one-click” eszköz használatát. A csapat továbbá azt, a kampányokban használt technológiát is bemutatta, ami által gyorsabb eredményt érhetünk el. Ez a webinárium kitűnő volt azoknak, akiknek szükségük volt egy kis iránymutatásra az újítással kapcsolatban, mert még bizonytalanok  abban, hogy hogyan működik a teljesítménymaximalizáló kampány.

Tanácsok a teljesítménymaximalizáló kampányhoz:

A Google frissítette a teljesítménymaximalizáló kampány futtatására vonatkozó útmutatóját.

Nem tudod hol kezd? Lejjebb találod a főbb iránymutatásokat egy új kampány létrehozásakor.

  • Adj további kreatív elemeket az eszköz csoportokhoz.
  • Tartalmazza a közönség jelzéseit, a konverziók valószínűségének jelzéséhez.
  • Állítsd be a költségvetést és a megfelelő licit stratégiát.

további kreatívok fontosak, hogy a Google automatikusan összegyűjtse őket a releváns hirdetési formákhoz. Ez az automatizálás segít abban, hogy nagyobb hozzáférést biztosítson az elérhető készletekhez. Fontos, hogy minden eszköz csoportban az eszközöknek egy témához kell kapcsolódni.

Végezetül, a költségvetésnek és a licit stratégiának ki kell egészíteniük egymást. Ha a napi költségkeret túl alacsony és a cél CPA túl magas, a valószínűsége, hogy a kampányok felfutnak, igen csekély.

Összegzés

Egyre több automatizmus vesz körbe bennünket. A hirdetőknek, amikor csak lehetséges, muszáj az automatizmus felé haladni, viszont az irányítást egy bizonyos fokig magunknál kell tartani. Ebbe a kategóriába tartozik az üzenetküldés, a licitálás, a költségvetés, a közönségek és más egyéb.

Készítsd fel magad a teljesítménymaximalizáló újításokra azzal, hogy megismered a kampánytípusokat. Használd a Google forrásokat, hogy megértsd hogyan működnek, mikor eljön az átállás.

Forrás: https://www.searchenginejournal.com/google-ads-performance-max/435595/#close  

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .