A legfontosabb júliusi Google Ads újdonságok

A legfontosabb júliusi Google Ads újdonságok




A cikkben összefoglaljuk a legfontosabb júliusi frissítéseket a Google Ads háza tájáról. Haladjunk visszafelé időrendben és kezdjük a legutóbbi változásokkal

A Google Ads automatikus frissíti az Intelligens Shopping kampányokat a PMax-ra 2022. július 22.

A Google bejelentette, hogy a Google megkezdi a fiókok automatikus “frissítését” Performance Max-ra a Smart Shopping kampányok esetében. Az automatikus frissítés fokozatosan halad előre, és a legtöbb hirdető számára szeptemberben fejeződik be. Megjegyzendő, hogy a Performance Max kampányok 2021 novembere óta minden hirdető számára elérhetőek, a béta pedig 2020 októberében indult.

A Google közölte, hogy a kampányok automatikus frissítése előtt két-három héttel értesítést küld a Google Ads hirdetési fiókban, hogy segítse a felkészülést. Az értesítés a Google szerint konkrét dátumot fog tartalmazni, amikor a kampányok automatikus frissítése megkezdődik. A PMax-ra történő frissítés után a korábbi Smart Shopping kampányaid “Eltávolított” státuszba kerülnek, és ezeket a kampányokat nem tudod majd szerkeszteni vagy újra aktiválni.

A Google azt javasolja, hogy ne várj az automatikus frissítésekre, és használjuk a frissítési eszközt mi.

Google Ads Videólétrehozás ÚJ FUNKCIÓ 2022. július 20.

A Google Ads új funkciói közé tartozik a videóhirdetések létrehozására szolgáló eszköz az Elemkönyvtáron belül és a kreatív elemek központi helye az Elemkönyvtár.

Az Ads sablonokkal segít nekünk és mutat pár mintát egy sikeres videós kreatív elkészítéséhez.

Google Ads Creative Studio 2022. Július 16.

Ha már a kreatív tervezésénél tartunk az Ads ezt is megkönnyítette a felhasználóknak ugyanis nemrég mindenkinek elérhetővé tette az Ads Creative Studio-t ahol ugyancsak statikus és dinamikus display és videó kampányokat tudunk összerakni sablonok segítségével.

Ezek az új funkciók és eszközök tökéletes azoknak a vállalkozásoknak, akik kis marketing büdzsével rendelkeznek és ötletet szeretnének meríteni.

A Google optimalizálási pontszámot vezet be a Performance Max kampányokhoz 2022. Július 12.

A Google hat új funkciót vezet be a Performance Max kampányokhoz, köztük a régóta várt optimalizálási pontszámot.

A hirdetők mostantól gyorsan és egyszerűen azonosíthatják a javításra szoruló területeket, mielőtt a Performance Max kampány élesítése megkezdődne.

Emellett az újonnan hozzáadott magyarázatok segítenek megválaszolni a kampány indítás utáni teljesítményével kapcsolatos kérdéseket. Alább a Performance Max kampánytípus 6 ÚJ funkciójának összes részlete.

  1. Optimalizálási pontszám

A Google Ads optimalizálási pontszáma segítséget nyújt a kampánya javításában és feltárja annak lehetőségeit. A pontszám 0-100% között mozog, és ha a kampánya 100%-nál kisebb értéket kap, akkor ajánlásokat kap a pontszám növelésére ezt most már a Performance Max számára is elérhető.

  1. Szezonalitás-kiigazítások

A szezonalitás-beállításokkal olyan rövidebb 1-7 napig terjedő eseményekhez, akciókhoz és leárazásokhoz igazíthatod licitstratégiád, ahol várhatóan magasabb lesz a konverziós arány.

A Google akkor javasolja a szezonalitás-beállítások alkalmazását, ha a konverziós ráta jelentős növekedésére számít. Meg kell jegyezni, hogy au intelligens licitálási stratégia már figyelembe veszi az előre jelzett szezonális eseményeket.

  1. Adatkizárások

Az adatkizárásokkal megadhatjuk a Google intelligens licitálásnak, hogy hagyja figyelmen kívül azon dátumok adatait, amikor a kampányának problémái voltak a konverziókövetéssel ilyen példa, ha leállt a webshopunk egy időre és nem jöttek konverziók, de a kampány futott.

Az ilyen adatok kizárása megakadályozhatja, hogy a pontatlan konverziókövetés befolyásolja a Performance Max licitstratégiáját.

  1. Helybeállítások fejlesztése a Kampánybeállításokon belül

A kampánybeállítások “Helysbeállítások” menüpontja alatt olyan lehetőségeket talál, amelyekkel a fizikai “jelenlét” vagy a “jelenlét vagy érdeklődés” alapján célozhat.

  1. Javaslatok

A Performance Max kampányokban található javaslatok ajánlásokat ad a teljesítmény korrigálására, így időt takaríthat meg a problémák azonnali elhárításával.

  1. A Google Ads bemutatja a Diagnosztika áttekintést 2022. július 6.

Amikor először állítasz be teljesítménymaximalizáló kampányt, a diagnosztikával könnyen ellenőrizheted, hogy a kampányok zökkenőmentesen futnak-e. Gyorsan felismerheted a hirdetési irányelvekkel, a számlázással, a költségkerettel és egyebekkel kapcsolatos esetleges problémákat. Személyre szabott javaslatokat is kaphatsz, amelyek segítenek megoldani az esetleg felmerülő problémákat.

Nos ezek voltak a legfontosabb újdonságok. Érdemes beleásni magunkat főleg az ads új videó létrehozó funkciójába és az új Google Ads cretive stúdióba, ha nincsenek hatalmas büdzsénk új videós anyagok megrendelésére.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .