Skip links

A legfontosabb júliusi Google Ads újdonságok





A cikkben összefoglaljuk a legfontosabb júliusi frissítéseket a Google Ads háza tájáról. Haladjunk visszafelé időrendben és kezdjük a legutóbbi változásokkal

A Google Ads automatikus frissíti az Intelligens Shopping kampányokat a PMax-ra 2022. július 22.

A Google bejelentette, hogy a Google megkezdi a fiókok automatikus „frissítését” Performance Max-ra a Smart Shopping kampányok esetében. Az automatikus frissítés fokozatosan halad előre, és a legtöbb hirdető számára szeptemberben fejeződik be. Megjegyzendő, hogy a Performance Max kampányok 2021 novembere óta minden hirdető számára elérhetőek, a béta pedig 2020 októberében indult.

A Google közölte, hogy a kampányok automatikus frissítése előtt két-három héttel értesítést küld a Google Ads hirdetési fiókban, hogy segítse a felkészülést. Az értesítés a Google szerint konkrét dátumot fog tartalmazni, amikor a kampányok automatikus frissítése megkezdődik. A PMax-ra történő frissítés után a korábbi Smart Shopping kampányaid „Eltávolított” státuszba kerülnek, és ezeket a kampányokat nem tudod majd szerkeszteni vagy újra aktiválni.

A Google azt javasolja, hogy ne várj az automatikus frissítésekre, és használjuk a frissítési eszközt mi.

Google Ads Videólétrehozás ÚJ FUNKCIÓ 2022. július 20.

A Google Ads új funkciói közé tartozik a videóhirdetések létrehozására szolgáló eszköz az Elemkönyvtáron belül és a kreatív elemek központi helye az Elemkönyvtár.

Az Ads sablonokkal segít nekünk és mutat pár mintát egy sikeres videós kreatív elkészítéséhez.

Google Ads Creative Studio 2022. Július 16.

Ha már a kreatív tervezésénél tartunk az Ads ezt is megkönnyítette a felhasználóknak ugyanis nemrég mindenkinek elérhetővé tette az Ads Creative Studio-t ahol ugyancsak statikus és dinamikus display és videó kampányokat tudunk összerakni sablonok segítségével.

Ezek az új funkciók és eszközök tökéletes azoknak a vállalkozásoknak, akik kis marketing büdzsével rendelkeznek és ötletet szeretnének meríteni.

A Google optimalizálási pontszámot vezet be a Performance Max kampányokhoz 2022. Július 12.

A Google hat új funkciót vezet be a Performance Max kampányokhoz, köztük a régóta várt optimalizálási pontszámot.

A hirdetők mostantól gyorsan és egyszerűen azonosíthatják a javításra szoruló területeket, mielőtt a Performance Max kampány élesítése megkezdődne.

Emellett az újonnan hozzáadott magyarázatok segítenek megválaszolni a kampány indítás utáni teljesítményével kapcsolatos kérdéseket. Alább a Performance Max kampánytípus 6 ÚJ funkciójának összes részlete.

  1. Optimalizálási pontszám

A Google Ads optimalizálási pontszáma segítséget nyújt a kampánya javításában és feltárja annak lehetőségeit. A pontszám 0-100% között mozog, és ha a kampánya 100%-nál kisebb értéket kap, akkor ajánlásokat kap a pontszám növelésére ezt most már a Performance Max számára is elérhető.

  1. Szezonalitás-kiigazítások

A szezonalitás-beállításokkal olyan rövidebb 1-7 napig terjedő eseményekhez, akciókhoz és leárazásokhoz igazíthatod licitstratégiád, ahol várhatóan magasabb lesz a konverziós arány.

A Google akkor javasolja a szezonalitás-beállítások alkalmazását, ha a konverziós ráta jelentős növekedésére számít. Meg kell jegyezni, hogy au intelligens licitálási stratégia már figyelembe veszi az előre jelzett szezonális eseményeket.

  1. Adatkizárások

Az adatkizárásokkal megadhatjuk a Google intelligens licitálásnak, hogy hagyja figyelmen kívül azon dátumok adatait, amikor a kampányának problémái voltak a konverziókövetéssel ilyen példa, ha leállt a webshopunk egy időre és nem jöttek konverziók, de a kampány futott.

Az ilyen adatok kizárása megakadályozhatja, hogy a pontatlan konverziókövetés befolyásolja a Performance Max licitstratégiáját.

  1. Helybeállítások fejlesztése a Kampánybeállításokon belül

A kampánybeállítások „Helysbeállítások” menüpontja alatt olyan lehetőségeket talál, amelyekkel a fizikai „jelenlét” vagy a „jelenlét vagy érdeklődés” alapján célozhat.

  1. Javaslatok

A Performance Max kampányokban található javaslatok ajánlásokat ad a teljesítmény korrigálására, így időt takaríthat meg a problémák azonnali elhárításával.

  1. A Google Ads bemutatja a Diagnosztika áttekintést 2022. július 6.

Amikor először állítasz be teljesítménymaximalizáló kampányt, a diagnosztikával könnyen ellenőrizheted, hogy a kampányok zökkenőmentesen futnak-e. Gyorsan felismerheted a hirdetési irányelvekkel, a számlázással, a költségkerettel és egyebekkel kapcsolatos esetleges problémákat. Személyre szabott javaslatokat is kaphatsz, amelyek segítenek megoldani az esetleg felmerülő problémákat.

Nos ezek voltak a legfontosabb újdonságok. Érdemes beleásni magunkat főleg az ads új videó létrehozó funkciójába és az új Google Ads cretive stúdióba, ha nincsenek hatalmas büdzsénk új videós anyagok megrendelésére.

This website uses cookies to improve your web experience.