A GA4-ben mostantól megjelennek a Google shopping kampányok és a Pmax kampányok eredményei

A GA4-ben mostantól megjelennek a Google shopping kampányok és a Pmax kampányok eredményei

A Google Analytics frissítette a GA4 jelentéseit, amelyek már tartalmazzák a Performance Max és Smart Shopping kampányok forgalomra vonatkozó adatokat.

Mindkét kampánytípus adatai mostantól egy új, “cross-network” nevű csatornacsoportban szerepelnek.

A csatornacsoportok a webhely forgalmi forrásainak olyan szabályalapú meghatározásai, amelyek lehetővé teszik a webhelyre forgalmat küldő csatornák teljesítményének nyomon követését.

A Google Ads-forgalom csatornái:

Fizetett keresésA forgalom Google Ads-forgalom ÉS A Google Ads hirdetési hálózatának típusa a következők egyike: ( „Google Kereső”, „Google Partners”)
Fizetett videóA forgalom Google Ads-forgalom ÉS A Google Ads hirdetési hálózatának típusa a következők egyike: ( „YouTube-keresés”, „YouTube-videók”)
DisplayA forgalom Google Ads-forgalom ÉS A Google Ads hirdetési hálózatának típusa a következők egyike: („Google Display Hálózat”)
Több hálózatra kiterjedőA forgalom Google Ads-forgalom ÉS A Google Ads hirdetési hálózatának típusa a következők egyike: („Több hálózatra kiterjedő”). A több hálózatra kiterjedő típusba a teljesítménymaximalizáló, illetve az intelligens Shopping-kampányok tartoznak.
Fizetett közösségiA forgalom Google Ads-forgalom ÉS A Google Ads hirdetési hálózatának típusa a következő: („Közösségi”)

Forrás: https://support.google.com/analytics/answer/9756891

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .